sâmbătă, 10 septembrie 2016

In 2016 este avantajos sa alegem un charter in Antalya

De foarte mult timp am visat la o vacanta la mare in strainatate, astfel ca am renuntat la a ne petrece timpul pe litoralul nostru si am optat pentru o vacanta charter in Antalya pentru a ne bucura de tot confortul din lume, iar pachetul pe care l-am ales nu a fost unul foarte scurt pentru familia noastra de 4 membri. M-a atras ideea de Antalya pentru ca stiam ca orasul e situat la poalele muntilor si puteam sa avem parte de peisaje nemaipomenite, iar conditiile pe care le-am gasit nu ne-au dezamagit.

Hotelul nostru nu avea vedere la mare, dar avea 4 stele, nu ne-a lipsit nimic, am luat masa de
nenumarate ori la restaurant, iar dotarile camerelor erau perfecte, wifi, aer conditionat, televizor cu o gramada de posturi si paturi foarte confortabile. Pana la plaja nu faceam mai mult de 5 minute, asa ca dimineata dupa ce luam micul dejun, imediat mergeam la plaja pentru a prinde soarele de dimineata si sa ne balacim cat apa nu era inca foarte fierbinte.

Curatenia de pe plaja nu se compara cu cea de la noi, iar conditiile au fost super. Nu era bataie pentru sezlonguri si gaseam la tot pasul mini baruri si magazine de unde puteam sa ne cumparam ce voiam. Antalya merita vizitat si descoperit cu atentie, insa este nevoie de mult timp pentru a admira tot ce are de oferit. Tarifele din Turcia sunt asemanatoare cu cele din Bucuresti, astfel ca nu am sesizat diferente mari si am cumparat cateva suveniruri pentru cei de acasa.

Recomand oricui un charter Antalya daca isi doreste sa se simta bine, sa aiba parte de vreme grozava pe toata durata sejurului, de conditii ideale, de mancare gustoasa, numeroase activitati, curatenie, politete, respect, restaurante, terase, cafenele, magazine, mult soare si nisip fierbinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu